Om te stut en hamer #3

Standaard

Hierso is ‘n derde, en vir eers die laaste, gedig van Ronnie Elliott wat ek gaan post.  Hy het nog 52 ander wat ek sou kon opsit, maar ek dink ons moet hom dit maar spaar.  Kom ons wag eerder vir sy debuutbundel?  Of hoe dink julle?

Druppelskiete en skerwe onthou
vir gogga

 As die reën so stukkend val teen die huis en vensters (soos muskiete)
 dan dink ek graag aan jou, my gogga
 en hoe jy in in jou slaapklere lyk wanneer jy daai stinkgoed aansmeer
 om die nagetters soos jy hulle noem weg te hou

 ek onthou watse moerse frustrasie dit vir jou was as die vlieë so in jou kombuis
 kom partytjie hou of dalk selfs ’n orgie
 en dan sal jy altyd kla oor die bliksemse goed wat so vinnig geepad
 as jy hulle met die vlieëplak wil bykom

 die aand wat jy so stýf teen my gelê het kraak nog in my geheue
 toe die spinnekop vanuit nêrensniksnadda gekom het om op jou arm te sit
 die fok weet jy’t jou gat afgeskrik daai aand (moenie worry nie, ek ook!)
 jy wou nie eens in ons bed meer slaap nie ons het toe maar in die gastekamer gaan lala

 dan dink ek ook terug aan die dag toe my broer die seekat gevang het
 die ding het nog aan jou vasgesuig en jy’t so gegil ek moet erken dit was te kostelik
 my ding, jy’t aan my vasgeklou ámper soos daai seekat
 en jy’t gesê jy wil huistoe gaan en ek’t geglimlag en gesê ai, my skat
(en die mense in die omtrek het ons nog vreemd aangekyk toe ons soen).

Ronnie Elliott
2007/05/20

Lewer kommentaar

