imagine all the people

Standard

Load shedding is nou vir my ‘n nuwe ding.

Toe ek in Kloofstraat, Kaapstad gebly het, het ek gelag vir die bruin/oranje-boodskappies wat SABC en Eskom oor my skerm laat scroll het.  Ek was te na aan die CBD om ooit ‘n kragonderbreking te beleef.  Ek’t gedog dis ‘n mite.

Maar nie in Stellenbosch nie – o, nee.  Hier kry ek e-mails met dae van die week en tye wat die krag sal af wees, en ja, wrintiewaar, soos klokslag switch als af (nogals effektief!).  Haha, ek weet nie veel van die land se ekonomie nie, maar heck, ek geniet dit!

Die 14:00-16:30 ene is soms ‘n bietjie lastig, veral as jy verwoed besig was om ‘n e-mail te stuur.  Maar die eerste keer toe dit gebeur, toe pak ek sommer my goedjies weg en gaan geniet ‘n koeldrank/roomys met ‘n vorige dosent van my, in die Botaniese Tuine.

Hm, as ek vol lof is vir die kragonderbrekings, moenie my verkeerd verstaan nie, dan is dit nie lat ek nie in die middag wil werk nie, maar oordat ek veral hou van die laataand uitskop-tye.  Die 22:00-23:00 ene – dis wanneer die sterre en kersies ‘n bietjie uitkom!  Hemels.

G’n niks se televisiestemme wat tot net voor slapenstyd in jou kop in dreun nie, of musiek van bure of enigiets nie.  Stadig, stilstadig, kruip mense uit op hul balkonne; jy sien die fluweel speldekussing van die nag, en die flikkerende kersies in vensterbanke.  Jy hoor mense se stemme.  ‘n Gelag.

Miskien word ‘n vuurtjie aangesteek.

En dis asof, tussen e-mails en internet, mense weer – net vir ‘n oomblik – die kans kry om mens te wees.

So: ek stel voor ons bly hierby.  Ons recycle papiere, bottels, blikkies en glas – maar switch ook ons chargers en ligte af.  Gee vir die aarde – en die mensdom – net ‘n ruskansie vir ‘n uur elke dag.  Kom ons spaar ‘n uur-‘n-dag se krag.

(Ek wonder net of die aborsiesyfer drasties sal toeneem?)

4 responses »

  1. Pingback: Konstruktivisme #1 - die ding van -ismes « mnr.muller

Lewer kommentaar

