katvoet in die reën

Standard

Dis goed om soms kaalvoet te stap.

Nie op bloedwarm dae lat jy blase kry, of tussen die duwweltjies in die gras, of op die stadsypaadjies vol glas nie…  maar op ‘n normale sonskyn-brieswindjie-dalk-selfs-effens-bewolkte-amper-reënerige dag.

Dis goed om net die pas waarteen jy stap, te verstadig; en die span van jou aandag te rig op jou volgende tree.

Stap is so dikwels ‘n means to an end oefening.  Maar om af en toe weer bewus te word van die tekstuur van teer, die klippertjies in die pad, die klossie gras, en die growwe sand by die strand is goed, voel ek.

Of miskien voel ek net so, omdat my plakkies tans stukkend is.

7 responses »

  1. Daar is niks beter as drentel nie, behalwe wanneer jy dit met ‘n vriend doen.

    Ek hoop nie jou baas vind uit van die daaglikse faceblog nie.

  2. Verlang ek nou na kind wees… na n goeie reen storm het my ma, broer en ek skone uitgetrek en langs die pad daar waar die water reviertjies maak gestap, gespeel, en ons sop nat gelag…😀

Lewer kommentaar

