Verweefde geskiedenisse

Standard

Hierdie afgelope drie maande het ek vir myself probeer uitpluis wat my rol as inwonende hoof van ’n universiteitskoshuis (waar ek vir ’n vier-jaar termyn aangestel is) moet wees.

… ek is nie aldag seker of inwonende hoofde nodig is nie; studente is immers volwassenes en in gevestigde koshuise is die leierskapstrukture goed op dreef, met verslae wat vanaf een generasie na die volgende oorhandig word.

Nietemin het ek aansoek gedoen – en by ’n besondere interessante plek beland: die eerste koshuis in Suid-Afrika waar vroue- en mansstudente van verskillende rasse in een universiteitskoshuis saamgevoeg is: voor Apartheid tot ’n val gekom het op die kampus waar Apartheid uitgedink is.

By die eerste huisvergadering het ek ’n kort oorsig gegee van wie ek is en waarom ek aansoek gedoen het – en hulle bedank vir die vriendelike wyse waarop hulle my welkom laat voel het:

My voorlegging het ek afgesluit met die voorneme om die koshuis deeglik te leer ken: om met vorige inwonende hoofde, onlangse afgestudeerdes, ouer alumni en huidige inwoners te gesels – en om oop te wees vir voorstelle van wat my rol behoort te wees.

>>

Die eerste kwartaal is verby – en ek het beslis meer koffie gemaak vir meer mense as ooit tevore; my herberg van ’n huis kon ek ingerig kry met genoeg ruimtes vir gesprek. En geleidelik het ek beleef hoe my lewe met ‘n ganse gemeenskap s’n verryk word.

This slideshow requires JavaScript.

One response »

  1. Ek is bly Mnr.Muller het ‘n interrassente,koffieryke kwartaal geniet. Ons sien uit na die volgende 15 kwartale van afwagtende opgewondenheid wat gedelf gaan word by die Goudvelde eerste indrukke is blywend!

Lewer kommentaar

